Op de Drechtdijk, bij de Vrouwenakkersebrug in De Kwakel heeft donderdagmiddag een verkeersongeval plaatsgehad waarbij één automobilist gewond raakte.
De bestuurder is per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd voor controle. Daarnaast zijn een vrouw en twee kinderen nagekeken door ambulancepersoneel, maar zij hoefden niet mee naar het ziekenhuis.
Door het ongeval was een lichtmast kapot, ook was het weg vies. De weg is later gereinigd en ook is de stroom van de lichtmast gehaald. Door die operatie kon de brug een tijdje niet worden bediend. De Vrouwenakkersebrug was drie uur lang gestremd voor het scheepvaartverkeer.